Zaterdag - Reisverslag uit Bangalore, India van MelissainBangalore - WaarBenJij.nu Zaterdag - Reisverslag uit Bangalore, India van MelissainBangalore - WaarBenJij.nu

Zaterdag

Door: Melissa

Blijf op de hoogte en volg

18 Februari 2017 | India, Bangalore

Deze dag was echt top! Ik heb heerlijk acht uurtjes lang geslapen.

We starten vroeg met het ontbijt en gaan daarna in de bus naar een business school. Het is er echt super mooi en ook weer mega groen met onwijs mooie tuinen. Het gebouw heeft helemaal geen ramen. Er zijn alleen grote openingen in de muren. Dit geeft het een heel open gevoel en je hebt totaal niet het idee dat je binnen bent. We krijgen eerst een campus tour en gaan daarna naar een klaslokaal. Het is echter geen normaal klaslokaal, het lijkt eerder een vergaderzaal van de tweede kamer. De tafels staan in grote halve cirkels en het is echt heel mooi.
We krijgen een presentatie van een Mentor en twee entrepreneurs die er studeren. Deze presentaties waren heel interessant.
Ik zou me best voor kunnen stellen om daar te studeren.

Na ons bezoek gaan we naar een shopping center waar we individueel mogen lunchen. We eindigen uiteindelijk bij de Mc Donalds. Ik kon wel een break gebruiken van al het Indiase eten.

We gaan ook nog naar een start-up van een Nederlandse man maar helaas is hij zelf niet aanwezig. Het is een afval recyclingsfabriekje. Er werken maar 9 mensen en het heeft super veel indruk op me gemaakt. De mensen werken er 7 dagen in de voor 8-10 uur lang. En dat voor een maand salaris van nog geen 150 euro (ongeveer 50 cent per uur).

Uiteindelijk bezoeken we ook nog een tempel. Deze is heel mooi maar helaas liep de groep super snel. Ik ben later nog even terug gelopen met een kleine groep en dit keer was er een hele ceremonie gaande en het was heel erg mooi om dit een keer mee te maken.

  • 18 Februari 2017 - 22:02

    Je Ma:

    Wat leuk dat je nog even bent terug gelopen.

    De Mac... ben je toch familie van je oom Sander. Moet je maar eens vragen als je terug bent.

    Hier een heerlijk zonnetje gehad vandaag en 7°C. En WIDM kijken nu.

    Je komt toch wel naar huis hè?

  • 21 Februari 2017 - 18:14

    Toos:

    Melissa het is zo goed om te lezen hoe jij het land en je omgeving ziet en ervaart. De foto's geven een nog duidelijker beeld. Dat de werknemers lange dagen maken is bijna niet voor te stellen in onze wereld. De nieuwe wereld lokt merk ik: dat is wel ver van huis hoor!

    Groetjes oma Toos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Bangalore

Mijn eerste reis

Samen met vriendinnen van school ga ik een educatieve reis maken naar Bangalore, India.

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2017

Donderdag

22 Februari 2017

Woensdag

21 Februari 2017

Dinsdag

20 Februari 2017

Maandag

19 Februari 2017

Zondag

Actief sinds 15 Feb. 2017
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 3083

Voorgaande reizen:

16 Februari 2017 - 24 Februari 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: