Zondag - Reisverslag uit Bangalore, India van MelissainBangalore - WaarBenJij.nu Zondag - Reisverslag uit Bangalore, India van MelissainBangalore - WaarBenJij.nu

Zondag

Door: Melissa

19 Februari 2017 | India, Bangalore

Vandaag hebben we de hele dag besteed aan sightseeing. We begonnen de dag bij het Bangalore Palace. Het was een super mooie locatie, alleen het paleis zelf was een beetje vervallen. Er worden veel mooie en luxe bruiloften gegeven en ook vandaag waren ze bezig met het opbouwen.
Er was vorige week nog een bruiloft van 16 miljoen dollar gegeven zelfs.

Na het bezoek aan het paleis en de tuin gingen we naar een markt. Het was super druk maar gek genoeg voelde ik me niet onveilig. Ik heb een omslagdoek gekocht voor maar 100 roepies en hij is werkelijk prachtig.

Na de lunch gingen we naar de Bull Temple, letterlijk een tempel met een stier erin. De tempel zelf stelde weinig voor maar we kregen een tip ons hoofd en dat was wel heel erg leuk.

Als afsluiting gingen we nog naar de botanische tuin. Het was een hele mooie tuin en er liepen ook 'wilde' aapjes rond. We kwamen een Indiase man tegen die de aapjes voerde. We vroegen hem of de aapjes van hem waren, maar dit was niet het geval. Welk komt hij iedere dag naar de tuin om ze eten te geven zodat de aapjes geen eten stelen van de bezoekers. Het was heel mooi om te zien en de aapjes luisterden zelfs naar de man.