Donderdag op vrijdag nacht - Reisverslag uit Bangalore, India van MelissainBangalore - WaarBenJij.nu Donderdag op vrijdag nacht - Reisverslag uit Bangalore, India van MelissainBangalore - WaarBenJij.nu

Donderdag op vrijdag nacht

Door: Melissa

Blijf op de hoogte en volg

16 Februari 2017 | India, Bangalore

Gisteren avond rond 1:00 's nachts ben ik geland op het vliegveld van Bangalore. Het ophalen van de koffers, checken van de visa en de handbagage controle verliepen soepel. Eenmaal buiten (want zodra je de aankomsthal uitloopt sta je gelijk buiten :p) is de temperatuur aangenaam en wat aan de frisse kant en moeten we even wachten op de buschauffeur.

Wanneer we met de hele groep naar de parkeerplaats lopen kom ik al heel veel zwerfhonden tegen. Dit is toch wel even raar om te zien.

Op de parkeerplaats staan twee bussen, een luxe en een gammele. En ja hoor, de gammele is voor ons. Het half uurtje rijden naar het hotel is goed te doen, het is rustig op de weg en de buschauffeur rijdt nog best netjes. Wel raar is dat er gewoon mensen langs de weg staan. De deur van de bus kon niet goed dicht en ze hadden zo naar binnen gekund, en ik zat naast de deur.

Het was in elk geval één groot avontuur en zodra we in het hotel zijn gaat het inchecken snel. Als we op onze kamer aan komen wacht ons echter wel een verrassing: in plaats van een drie persoonskamer, is het een tweepersoonskamer met een matrasje op de grond, en of je dat nou een matras kan noemen...
Dus Jody, Sandy en ik belandden samen in één bed.
"Welkom in India" dachten we bij ons zelf.

Het is ondertussen vier uur 's nachts en om half 5 liggen we goed en wel in bed.

Naar omstandigheden heb ik goed geslapen en ik heb mega veel zin in vandaag.

  • 17 Februari 2017 - 18:02

    Annelies:

    Dan kan het nu beginnen! Geniet er van!

  • 18 Februari 2017 - 21:52

    Je Ma:

    Wat lachen. En werkt de douche?

  • 19 Februari 2017 - 16:29

    :

    De douche is heerlijk!
    Een regendouche met warm water ik ben helemaal tevreden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Bangalore

Mijn eerste reis

Samen met vriendinnen van school ga ik een educatieve reis maken naar Bangalore, India.

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2017

Donderdag

22 Februari 2017

Woensdag

21 Februari 2017

Dinsdag

20 Februari 2017

Maandag

19 Februari 2017

Zondag

Actief sinds 15 Feb. 2017
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 3086

Voorgaande reizen:

16 Februari 2017 - 24 Februari 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: