Donderdag - Reisverslag uit Bangalore, India van MelissainBangalore - WaarBenJij.nu Donderdag - Reisverslag uit Bangalore, India van MelissainBangalore - WaarBenJij.nu

Donderdag

Door: Melissa

23 Februari 2017 | India, Bangalore

Vandaag zijn we voor het laatst naar Parikrma Foundation geweest. Ik heb een kindje uit de Mercury klas les gegeven en dit was heel leuk. We bleven vandaag maar heel even.
Voor we weggingen hebben we de founder en de directrice nog even gesproken.
Om elf uur gingen we weg bij Parikrma.

We gingen lunchen bij een foodcourt en ik heb een broodje subway en een pannenkoek met nutella op.

Hierna gingen we naar Deloitte waar we rond twee uur waren. We werden hartelijk ontvangen en gingen naar een conference room. Er was veel interactie en het was niet te zakelijk wat heel fijn was.

We spraken met het hoofd van HR, Eddie en met een van de partners ( de hoogste mensen binnen het bedrijf).

We hebben ook gesproken met een Senior Manager. Hij werkte op de afdeling Consulting. Alle medewerkers zaten in hokjes zoals je dat in films ziet. We hebben het vooral gehad over z'n dochtertje, hobby's en onze reis.

Na ons bezoek aan Deloitte gingen we naar het hotel om ons voor te bereiden op de reis terug naar huis. We gingen om 22:15 met de bus naar het vliegveld en ons vliegtuig vertrok om 2:30.

Het was een super geslaagde reis!

• 02 Maart 2017 - 10:15

Sander:

Hoi Melissa,

Wat leuk om je reisverslagen te lezen. Wat een mooie ervaring!

Groetjes,
    Sander

• 08 Maart 2017 - 09:45

Prodeep:

Hoi Melissa,

Wat tof dat je deze reis hebt gemaakt! Ik ben echt trots op je dat je dit hebt gedaan! Ben je weer een mooie ervaring rijker! Volgens mij heb je er van genoten en een hoop van geleerd.

Groetjes, Prodeep